tiistai 28. helmikuuta 2017

Värittämisen ensiaskeleet

Välillä on hyvä palata ihan alkuun ja muistella mistä tää kaikki on lähtenyt. Mun värittäminen on kehittynyt todella paljon - aluksi väritin ikivanhoilla sekalaisilla tusseilla netistä pihisti (monta kuvaa samalle arkille niin maksaa vähemmän kun tulostaminen yliopistolla maksaa 10 snt per arkki! :D ) tulostamiani kuvia ja nyt mulla onkin monen sadan euron arvosta kaikkea tarpeellista ja vähemmän tarpeellista väritysroinaa.



Kaksi samaa kuvaa, mutta hyvin erilaiset lopputulokset. Väritetty Stabilo point 88 tusseilla ja kuvat tulostettu netistä.
Aluksi mä värittelin vain ja ainoastaa tusseilla. Ekaks ostin 12 kpl Staedtlerin Triplus Finelinereitä ja sitten sen jälkeen 25 kpl setin Stabilon point 88 tusseja. Näillä mä sitten värittelinkin aika kasan kuvia! :D










Tässä on valitettavasti nyt vain muutama kymmenistä kuvista. Mä palailen tän tarinani ja uuden kuvapläjäyksen kanssa myöhemmin..! ;) Tussien kanssa näemmä oon paljon leikitellyt erilaisillä väriyhdistelmillä ja kokeilut aika hullujakin ideoita. Ja mun kuvissa on paljon valkoista - veikkaan että kyseessä on enemmän laiskuus kuin taiteellinen näkemys, vaikka musta hyvin valkoinen sopii tussikuviin. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti