torstai 6. huhtikuuta 2017

Energiaa värittämällä!

Yleensä väritän rentoutuakseni, mutta törmäsin Instagramissa Päivi Vesalan postaukseen uudesta väripaletista ja olihan sitä heti päästävä kokeilemaan, koska kyseessä oli mun lempivärit! Väripaletti lupaa boostata energiaa, ja kyllä mä ihan oikeasti tunsin että olin energisempi värittäessäni - yleensä pidän paljon taukoja mutta väritin tän kuvan melkein yhdeltä istumalta!! Mut muuten löytää nykyään myös Instagramista #lottarausss

Väripaletti kulkee nimellä Mental Color Palette 3 - For energizing. Tarkemmat tiedot löytyy Päivi Vesalan blogista. Blogin mukaisesti valikoin kuvan Päivi Vesalan Mielikuvia vol. 1 kirjasta. Koska väripaletti oli hyvin rajoitettu, niin mun piti käydä luovaksi värien kanssa! En olisi uskonut, että sekoitan fuskianpunaista ja keltaista, mutta niin kävi.
Päivi Vesala Mielikuvia vol. 1, Mental Color Palette 3 - for energizing. Väritetty Polychromoksilla ja viimeistelty Uni-ball Signo geelikynällä.
Väripalettiin ei lukeutunut valkoinen, mutta tä vähän huijasin ja lisäsin silti valkoisia korostuspisteitä geelikynällä. Ne vaan kuuluu mun tyyliin, ja hei, säännöt on tehty rikottaviksi! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti