maanantai 27. maaliskuuta 2017

10 päivän kuulumiset ja kootut selitykset

Onko mun viimeisestä blogipostauksesta jo 10 päivää? Mä ajattelin että kyllä mä vähintään viikon sisään olisin jotain kirjoitellut, mutta hups! Kiireitä on ollut ja en niin paljoa ole ehtinyt väritellä, ja silloin kuin olen jotain saanut valmiiksi, olen vaan napannut pikaisen kuvan Facebookiin ja isommat höpinät kuvista on jäänyt.

Eli, mitä kuuluu? Noh, sain ensinnäkin kuulla, että mun rytmihäiriö ei ratkennut EKG-käyrästä ja joudun nyt sydämen elektrofysiologiseen tutkimukseen ja ablaatio suoritetaan samalla, jos oikorata löytyy. Elektrofysiologinen tutkimus on periaatteessa täysin sama asia kuin ablaatioleikkaus, ilman sitä ablaatiota. Eli mun sydämeen viedään nivusen kautta jotkut sähköiset anturit, joiden avulla mulle aiheutetaan rytmihäiriö ja tutkitaan sydämen toimintaa paremmin. Tää on se viimeinen keino, joten toivotavasti nyt jotain ratkeaisikin! :)

Sen lisäksi viime keskiviikkona aloitin virallisesti mun diplomityön ja kaikki käytännön järjestelyt ym. on vienyt aika hyvin mun aikaa. Viikonloppuisin en viitsi blogata, kun avokki on kotona ja hänellä on aika vahvat mielipiteet bloggaamisesta. On kuulemma ihan naurettavaa hommaa, mäkin just ja just uskalsin joskus mainita että saan blogiini värityskirjoja testattavaksi, ja silti sain aikamoiset haukut ja naurut! Noh, tämä on mun avokin ongelma, on se vähän harmi kun ei oikein blogejakaan voi lukea kun toinen on arvostelemassa vieressä että miksä jotain tollasta teet että onpa tyhmää.

Ps. Mun avokki on herätelly mua yöllä 1-2h välein ja oon ihan väsynyt kun heräsin 5.50 ja en ole saanut kahvia, joten kirjoituksesta saattaa paistaa tänhetkinen fiilis läpi :D Nyt mä haen kahvia, ja palailen mun värityskuvien kanssa. Mä ensin ajattelin, että isken kaiken samaan postaukseen, mutta postaanpas erikseen kuitenkin niin ei mene höpöttelyt sekaisin. Paljon on kuitenkin kivoja kuvia kertynyt, mistä haluaisin vähän höpötellä tarkemmin :)

Pps. Laiska bloggari kiittää ja kuittaa. Lupaan yrittää olla ahkerampi :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti