torstai 30. maaliskuuta 2017

Keväiset perhoset

Aurinko!! Oon huomannut, että mun energiatasot on ihan hurjasti noussut nyt, kun aurinko paistaa ja on valoisaa pitkään. Oon ihan kevätfiiliksissä, ja nää mun värittämät perhoset välittää aika hyvin mun keväiset vibat.

Kuva löytyi Päivi Vesalan Mielikuvia kirjasarjan toisesta osasta. Mullahan tosiaan näissä kirjoissa kävi pieni kömmähdys painossa, mutta mulle luvattiin lähettää korvaavat versiot ihan pyytämättä - vitsi mitä asiakaspalvelua! Nyt odottelen, että saan ne kirjat joissa kannet on oikein, niin ei mene enää kirjat sekaisin :)

Päivi Vesala Mielikuvia vol. 2, Polychromos sekä valkoinen geelikynä Uni-ball Signo.
Tuosta kuvasta on pakko sanoa, että tuo ylempi perhonen teki muhun heti vaikutuksen. Vaikka kuva oli mustavalkoinen, mä näin tuossa ylemmässä perhosessa niin vahvasti sitruunaperhosen, että mun oli pakko tehdä siitä sit keltainen! En tiedä mistä moinen assosiaatio, mutta Googlasin sitruunaperhosen ja kyllähän tuo ihan sitruunaperhoselta näyttää! Alempi on sitten vaan tuollainen värisotku, missä inspiraationa toimi punaisen sävyt. En tiedä, miksi ylemmän perhosen tein niin aidosti muistuttamaan oikeaa sitruunaperhosta, ja alemmassa sitten vain hulluttelin - onko punaisia perhosia edes olemassa?

En muuten tuohon alempaan perhoseen käyttänyt yhtäkään liukuväriä. Rentouttavaa väritellä, kun ei tarvitse turhia kikkailla. Kuva on niin yksityiskohtaisesti piirretty, että liukuvärit vain tekisivät yksityiskohdista epäselviä - halusin kunnioittaa taiteilijan jälkeä :)

Viimeistely valkoisella geelikynällä on yleensä mun lempivaihe. Nyt kuitenkin tuon punasen perhosen kanssa tuskailin - kuva on niin yksityiskohtainen, että pisteitä olisi voinut laittaa tuhannella eri tavalla! Musta muuten tuntuu, että mun Uni-ball Signo alkaa vedellä viimeisiään. Aluksi pisteet olivat paljon isompia, ja nyt kun tuota sitruunaperhosta katsoo, niin pisteet ovat todella todella pieniä. Toivottavasti mun uudet kynät tulisi pian - pääsen sitten tänne bloginkin puolelle tekemään arvontaa :)

Kumpi perhonen on teidän lemppari?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti