maanantai 13. maaliskuuta 2017

Magisk Gryning ja valkoinen geelikynä

Viikonloppuna ehdin värittää kaksi kuvaa. Mulla tosin on yksi Päivi Vesalan kuva vieläkin kesken ja loppusuoralla, mutta postilaatikossa odotti valkoinen geelikynä ja mun vaan oli pakko päästä testaamaan sitä!


Oon pitkään halunnut valoista geelikynää, jolla saa tehtyä korostuksia ja pisteitä ym. väritetyn kuvan päälle. Oon nähnyt mitä upeampia kuvia, missä on hyödynnetty valkoista geelikynää sekä löysin kivan tutoriaalin jalokivien värittämisestä, missä tosiaan tarvitsee myös tuota valkoista geelikynää.
Magisk Gryning värityskirja, Polychromokset ja valkoinen geelikynä Uni-ball Signo.
Ylläolevassa kuvassa mulla oli niin kiire päästä testailemaan geelikynää, että taustakin jäi värittämättä. Ideaalitilanteessa kannattaisi värittää ensin koko kuva ja lopuksi lisätä vasta korostukset. Tässä Uni-ball Signossa on hyvä, kun tästä tulee runsaasti väriä ja se on peittävää, kuten kuvastakin huomaa niin pieniäkin pisteitä on helppo tehdä. Jos menee pieleen, värin voi rapsuttaa pois! :D
Magisk Gryning värityskirja, Polychromos ja Uni-ball Signo valkoinen.
Toisen kuvan kanssa olin vähän maltillisempi, väritin taustan sormin värityspurulla, sisempi vaaleansininen teroittamalla tylsät kynät ja ulompi kaikki värit sekaisin mitä teroittimen pohjalta löytyi! Tuurilla tuli hyvä väri :) Mä rakastuin tähän Hanna Karlzonin Magisk Gryning värityskirjaan nyt ihan totaalisesti, tässä on vaan niin ihania kuvia ja hyvä paperi värittää! Olispa kuvat yksipuolisesti painettu niin uskaltaisi käyttää tusseja :/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti