maanantai 6. maaliskuuta 2017

Turkurakkautta

Oltiin avokin kanssa viikonloppu Turussa. Lähdettiin perjantaina ja avokki heitti mut mun kaverille ja lähti siitä sitten itse Mynämäelle kaverilleen yöksi. Kaverilla oli lapsivapaata, niin saatiin ihan rauhassa viettää iltaa väritellen ja jutellen. Mä lahjoitin tälle ystävälleni omat vanhat Marco Raffinen kynät ja sain Johanna Basfordin Lumottu metsä värityskirjan!!

Huomasin tuota kirjaa selaillessani, että mun väritystyyli on ilmeisesti tehnyt jonkun täysikäännöksen. Mä muistan kun ekaa kertaa näin tän kirjan ja vihasin melkein kaikkia kuvia. Nyt mä RAKASTIN kaikkia kuvia. Ensimmäiseksi valitsin tuon sienikuvan, se jotenkin puhutteli mua. Kyninä mulla oli Polychromokset mukana ja kaverilla oli vielä pieni setti Derwentin Coloursofteja, joita pääsin testailemaan. Ihanat kynät!! Todella pehmeät ja hajoavat kylläkin, vähän harmitti kun teroitin yhtä kynää ja siitä kului neljäsosa koska terä vain mureni jatkuvasti :o!!
Johanna Basford Lumottu metsä ja väritetty Faber-Castell Polychromos sekä Derwent Coloursoft.
Ylläolevassa kuvassa muutamassa puussa ja vedessä on käytetty Derwentin coloursofteja. Noissa linnan vaaleammissa punaisissa "kupoleissa" (mikä noiden nimi on, tietääkö joku?!) on kanssa käytetty Derwentejä. Nuo Coloursoftit on kyllä pehmeämmät kuin Polychromokset ja sekoittuvat upeasti. Mutta nuo on kyllä jo melkein liian pehmät!

Lauantaina avokki poimi mut mun kaverilta ja mentiin hänen äidilleen kahville ja autettiin vähän siirtelemään kamoja. Olin vähän äkäisenä mun avokille, kun hän oli edellispäivänä kolaroinut mun alle 2 viikkoa vanhan Citroen C5 Lidlin parkkipaikalla metalliaitaan. Etupuskuri oli ihan vinossa ja kiinnikkeet rikki ja kaikki repsotti. HUOH! Siitä sitten lähdettiin Hepokultaan Turussa autolla ja poimittiin kaverit ja lähdettiin viereiseen Cittariin ostoksille. Viiniä, croisanteja, dippivihanneksia, nachoja. Mukava ilta vietettiin rennosti hengailen. Mä vein tuolle mun ystäväpariskunnalle sen mun juuri ostaman 3.99e kirjan Tokmannilta, Harmony mindulness ja myös yhden mun vanhan Geometriset kuviot kirjan. Heillä on iso kasa Promarkerin tusseja ja nää kirjat sopi vaan niihin paremmin! :D Hyvä kiertämän :) You give some, you get some.
 Aamulla heräilin ensimmäisenä. Siivoilin paikkoja kun kissat pyöri jaloissa (3 kissaa!!) ja sitten rauhoituin kylmän ananasjaffan kanssa sohvannurkkaan peittopesään kynien ja värityskirjan kanssa. Vitsi mä rakastuin noihin Promarkereihin!!! Niillä saa niiiin tasaisen tuloksen ja tuoksu on todella mieto.
Harmony mindfulness kirja ja Promarker tussit.
Yllä lopputulos. Testailin vähän eri värejä tuossa. Vitsi mä rakastuin noihin Promarkereihin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti