torstai 9. maaliskuuta 2017

Päivi Vesala Mielikuvia vol. 1

Sain tuossa muutama päivä sitten kaksi Päivi Vesalan Mielikuvia värityskirjaa kuten aiemmin hehkutinkin. Mä aloitin valitsemalla värit ennen kuvaa tällä kertaa! Valitsin Päivi Vesalan blogista Zen Garden Color paletten "Mental Color Palette: Zen Garden 1" . Tää väripaletti osottautui loistovalinnaksi, sillä näiden värien pitäisi auttaa epätasapainoon ja masennukseen - ja mä oon aika sekavissa fiiliksissä ollutkin näiden sydänongelmieni kanssa. Tarkemmat tiedot väripaletista Päivi Vesalan blogista. Mä valitsin ensin sopivat värit mun Polychromoksista mahdollisimman läheltä tuon väripaletin mukaan.
Jo noita värejä katsoessa mulle tuli rauhallisempi fiilis! Ehkä tuossa väriterapiassa onkin jotain itua..? Valitsin fiiliksieni mukaisesti kuvan, missä lukee LOVE, APPRECIATE ja MISTAKE. Luin Päivi Vesalan blogista, että sanojen värittämien vahvistaa niiden sanomaa ja nää sanat iski muhun aika syvällisesti tässä elämäntilanteessa.

LOVE: Oon kokenut nyt niin paljon rakkautta mun ympärillä etenkin näiden sydänoireiden vuoksi. Kasa ihmisiä on musta aika huolissaan! Pitää muistaa rakastaa, vielä kuin voi.
APPRECIATE: Elämää pitää arvostaa, eikä se ole itsestäänselvyys! Kummasti sitä kyseenalaisti elämänsä kun tuojotteli ambulanssin kattoa.
MISTAKE: Tää ei oikeastaan enää pädekään. Mulle luvattiin ilmoittaa mun diplomityöpaikasta alkuviikosta ja mitään ei ollut kuulunut torstaihin mennessä. Ajattelin, että jaahas, mä mokasin ja en saanut sitä paikkaa. Mutta sainkin tänään viestin että mut valittiin! JEE.

Päivi Vesala Mielikuvia vol. 1 ja Faber-Castell Polychromos kynät.
Värittäminen oli niin rentoa, kun ensinnäkin oli sellainen kuva, missä pystyi päästämään luovuuden valloilleen ja toiseksi kun väripaletti oli niin rajoitettu, niin ei tullut valinnanvaikeutta väreissä! :D Paperin laatu oli kanssa hyvä, tarpeeksi karhea ja paksu jotta liukuvärit onnistuivat helposti. Käytän ehdottomasti jatkossakin näitä valmiita väripaletteja :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti