maanantai 27. maaliskuuta 2017

Sinivihreä mandala

Mulla on näemmä 5 kuvaa valmistunut tässä 10 päivän sisällä, vaikka yksi niistä onkin vähän huijaten valmiiksi saatu, kun oli valmiiksi väritetty 75% valmiiksi ja jäänyt vain kesken moneksi viikoksi. Mutta silti, moneen päivään en ehtinyt edes kyniin koskea niin kyllä mä nyt jotain oon silti aikaiseksi saanut vaikka onkin tuntunut, että paljoa ei ole ehtinyt!

Kuvan inspiraatio lähti mandalan keskustasta, yritin värittää keskustaan vihreän jalokiven. Tämän jalokiven värimaailmaa sitten mukailin lopussa kuvaa ja lopuksi lisäsin konstraktia valkoisella geelikynällä tehdyillä pisteillä.
Magisk Mandalas, Polychromos sekä valkoinen geelikynä Uni-ball Signo.

Valkoisella geelikynällä saa musta niin kivoja efektejä mandaloihinkin, tuollaisissa toistuvissa kuvioissa ne toimivat hyvin katseenvagitsijoina ja tuo vähän lisää mielenkiintoisia yksityiskohtia muuten melko yksitoikkoiseen ja toistuvaan kuvaan. Ja saa päästää luovuuden valloilleen! :) Tästä kuvasta tuli omasta mielestä tylsähkö, kun taustaan ei ole koskettu mutta mä pyörittelin tätä kuvaa vaikka kuinka pitkään päässäni ja en vain keksinyt mitään järkeviä värejä taustalle, niin ajattelin sitten että simppeli on kaunista ja menköön. Vähän mulle epätyypillinen värimaailma myös, mutta joskus pitää värittää oman mukavuusalueen rajojen ulkopuolelle! :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti