torstai 2. maaliskuuta 2017

Saku sammakko

Sainpas tämänkin projektin valmiiksi! Kuva on Lumoavat kuosit värityskirjasta, jossa siis on Tula Pinkin kangaskuoseihin perustuvia värityskuvia. Tämän kyseisen kuva perustuu kuosiin "Prince Charming". Pistetäänpäs aluksi taiteilijan tulkinta kuvasta, eli tältä itse kangaskuosi näyttää:

Tula Pink: Prince Charming kangaskuosi. Kuva: http://www.tulapink.com/prince-charming/
Ylläoleva kuosi on kyllä upea ja tykkään tuosta värimaailmasta. Mulla lähti vähän tän oman version värit lapasesta!

Lumoavat kuosit värityskirja ja kyninä Faber-Castell Polychromos sekä Marco Raffine.
Mä aloitin värittämisen tuosta sammakosta, ja taustan kanssa takkuilin vähän enemmän. Aluksi mietin jotai mystisiä sävyjä - violettia, liilaa, turkoosia. Konsultoin kaveria, ja hän oli sitä mieltä, että pastellisävyt kävisi taustaksi hyvin. Mä innostuin tästä ideasta, mutta niin paljon kun mä mun 120 kpl Polychromoksia rakastankin, niin näissä kynissä on niin runsas pigmentti, että niistä ei pastellisävyjä löydy kun kaksi. Eli nappasin sitten mun vanhoista Marco Raffinen kynistä pastellisävyjä taustaan. Täytyy kyllä myöntää, että tuo samakko hyppää aika hyvin esille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti